• hôtel sud ardeche

    Hôtel des cévennes

    Dans les monts d'Ardèche située à Mézilhac l'hôtel des cévennes, restaurant, étape motard, comme un phare perché à 1134 m d'altitude sur le plateau de la montagne ardéchoise, vous accueille au cœur des monts d'Ardèche, dans un écrin de verdure et de sérénité.
    Situé à quinze kilomètres du Mont Gerbier de Jonc, vingt neuf kilomètres du Mont Mézenc et douze kilomètres de la cascade du Ray Pic proche des villes avoisinantes (Privas et Aubenas) L'hôtel des Cévennes, restaurant, étape motard est niché dans la montagne.

  • location vacances ardèche pas cher

    L'hôtel

    L'hôtel des Cévennes leste de 14 chambres, toutes dotés de WC, salle de bain avec douches. Calme et sérénité feront parti de vos nuit dans cette hôtel situé en plein cœur des Monts d'Ardèche, offrent pour certaines des chambres une vue prenante sur une nature luxuriante en période de fleurissement des genêts.

  • restaurant dans les cevennes

    Le restaurant

    Le plaisir de la table est la sensation réfléchie qui naît de diverses circonstances de faits, de lieux, de choses et de personnes qui accompagnent le repas.

  • Hôtel Motards Ardèche

    Motards

    L'hôtel des Cévennes, restaurant étape motard situé à Mezilhac dans les monts d'Ardèche accueille les passionnés de moto et de belle route tous comme le gérant de l'établissement, qui se fera un plaisir de mettre à disposition le garage et ses outils personnel pour les contrôles d'usage des motos après les longues virées.

  • activité randonnée ardeche

    les actualités

    Partager entre le faune et la flore, les randonnées pédestre et équestre, les balades en motos et voiture anciennes, Mézilhac situé au porte des monts d'Ardèche, vous laisseras un large un large choix pour découvrir au travers de route sinueuse et sentiers, ses magnifiques relief, offrant à chaque saison l'opportunité de découvrir à l'occasion de rassemblement annuelle les merveilles du patrimoine des monts ardéchois.

faceBook

HOTEL DES CEVENNES, Rules and regulations

  • The following rules and regulations state the terms of trade and hotel rules of the Hotel des Cévennes.
  •  

DEPOSIT

  • Your reservation is valid once your deposit has been collected (by debit card). The amount of the deposit is determined by the length of your stay. For one night, the full price will be required. For two nights or more, 30% of the full price is requested except during high season when the full price is also required.
  •  

TERMS OF PAYMENT

  • Settlement is due on your departure. You may pay with a Visa or Eurocard-Mastercard debit card. You may also pay by cheque or cash.
  •  

INTERRUPTION OF YOUR STAY

  • If you break off your stay, the full deposit is due. Similarly, if you leave early, the full rate will be charged. The hotel applies a no-refund policy if you arrive late or leave early.
  •  

CANCELLATION

  • No refund is possible after a cancellation except in exceptional circumstances (such as decease or hospitalisation) for which a certificate may be demanded. In case of a no-show within the opening hours, the reservation will be considered cancelled.
  •  

TOURIST TAX

  • The tourist tax is not included in the reservation price. It is due on arrival.
  •  

ROOM ACCESS

  • The rooms are accessible FROM 4:00pm and need to be vacated by 10:30am. If you leave after 10:30am, you will be charged an additional night. No arrival after 7:00pm will be accepted.
    Please remember that, for health and safety reasons, each room sleeps a specific number of people. Therefore, you may not accommodate additional people in your room.
  •  

SMOKING AND EATING

  • For health and safety reasons, smoking and eating are strictly forbidden in the rooms.
  •  

PETS

  • Pets are allowed in the hotel for an additional fee of €3 each. However, to respect basic hygiene rules, pets may not sleep on the beds.
  •  

BREAKFAST

  • Breakfast is served from 8:00am to 10:00am in the breakfast room. There is no room service.
  •  

VALUABLES

  • The hotel may not be held responsible for any personal belongings left unattended in the hotel nor for any valuable not entrusted to our safekeeping.
  •  

DAMAGE

  • Customers are accountable to any damage caused by them in the premises (furniture, decoration...). On your arrival, a key to your room will be left in your care. If you lose it, you will be charged the cost of its replacement.
  •  

NOISE

  • Thank you for being respectful of everyone's rest. Please do not make any noise in particular between 10:00pm and 8:00am.
  •  

These RULES AND REGULATIONS

  • apply to all reservations. Any stay in the hotel implies your acceptance of the terms of trade and rules and regulations of the hotel.
  •  
  •  
  • The hotel management team